کد خبر : 14935 / /
/

ازجمله راه‌های بسیار جذاب برای جلوگیری از ورود غیرمجاز به منازل و آپارتمان‌ها استفاده‌ بهینه از نرده حفاظ است. درواقع باید با توجه به موقعیتی که قرار است از آن مراقبت شود، از یک نوع نرده‌ حفاظ مناسب استفاده می‌شود. به طور کلی نرده‌های محافظ از جنس‌های مختلفی وجود دارند که ازجمله می‌توان به فلز، شیشه، سنگ یا حتی چوب اشاره کرد. ضمناً حفاظ‌ها علاوه‌بر دیوارها و یا ورودی ساختمان‌ها، می‌توانند برای پنجره‌ها نیز استفاده شوند. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ انواع نرده حفاظ صحبت کنیم و در انتها نیز به یک مرکز معتبر به جهت در نظر گرفتن این امکان اشاره خواهیم کرد.

انواع نرده‌ حفاظ

همان‌طور که در مقدمه‌ این مقاله عنوان کردیم، نرده حفاظ دارای انواع مختلفی است که هر کدام در موقعیت‌های گوناگون به‌کارگیری می‌شوند. به طور خلاصه مهم‌ترین نرده‌های حفاظ به موارد زیر دسته‌بندی می‌شوند:

·       نرده‌ حفاظ شاخ گوزنی

قابل حدس است که چرا حفاظ شاخ گوزنی آهن سازه به این نام نام‌گذاری شده است. شاخ‌های گوزن ایده‌ جذابی برای در نظر گرفتن آن به‌عنوان نرده حفاظ بوده است که توسط شرکت‌های مختلف به اجرا درآمده است. امنیت نرده‌ شاخ گوزنی بسیار بالا بوده و تقریباً می‌توان ادعا کرد که این نرده غیرقابل نفوذ است؛ ضمناً گفتنی است که شکل و شمایل این نرده را می‌توان با استفاده از رنگ‌آمیزی بهبود ببخشید تا از این رو موقعیت در نظر گرفته برای این نوع نرده شکل و شمایل بهتری به خود بگیرد.

·       نرده‌ حفاظ سر نیزه‌ای

این نوع حفاظ به شکل میله‌های عمودی است و با توجه به کارآیی و عملکرد فوق‌العاده‌ این نرده علاقه‌مندان زیادی دارد. این محصول در اندازه‌های مختلفی تهیه می‌شود که بنا به نیاز قابل تهیه خواهند بود. استفاده از این نوع حفاظ در نمای بیرونی ساختمان‌ها در نظر گرفته می‌شود و امنیت بسیار مناسبی را ایجاد می‌کند؛ ضمناً گفتنی است که اگر دیوارهای آپارتمان یا حیاط‌تان کوتاه است، بکارگیری از این نوع نرده حفاظ توصیه می‌شود؛ چرا که به خوبی می‌تواند ارتفاع دیوارتان را بیشتر کند و کاملاً نیز بازدارنده است.

·       حفاظ پنجره

درنظر گرفتن افزایش امنیت پنجره‌ها موضوع بسیار بااهمیتی است که باید برای ویلاهای خارج از شهر توجه ویژه‌ای به آن شود. هدف از این کار جلوگیری از ورود افراد غیر به داخل ساختمان است؛ اما این نکته تنها دلیل استفاده از نرده حفاظ پنجره نیست. به طور مثال فرض کنید کودکی در منزل دارید که احتمال می‌رود از پنجره به بیرون از اتاق سقوط کنید، که در این گونه مواقع باید از یک حفاظ مناسب استفاده شود. به طور کلی حفاظ پنجره دارای انواع و اقسام مختلف است که از جمله می‌توان به حفاظ مدرن پنجره، حفاظ متحرک پنجره و حفاظ فرفورژه پنجره ایمن سازه اشاره کرد.

·       درب آکاردئونی

از دیگر حفاظ‌هایی که برای موقعیت‌های مختلف بکارگیری می‌شود، نرده حفاظ درب آکاردئونی است. معمولاً از این نوع حفاظ برای درب ورودی ساختمان‌ و آپارتمان‌ها استفاده می‌شود؛ البته ممکن است برای درب‌های پارکینگ و یا حتی درب شرکت‌های دولتی نیز از این نوع حفاظ استفاده شود. این نوع حفاظ به شکل ریلی بوده و از مزیت‌ جمع شدن برخوردار است. از ویژگی‌های این نوع حفاظ نیز می‌توان به اشغال نکردن بیش از اندازه فضا در ساختمان‌ها اشاره کرد؛ ضمناً گفتنی است که از متداول‌ترین درب‌های آکاردئونی می‌توان به درب‌های تک لنگه و دو لنگه اشاره کرد.

·       نرده حفاظ لیلیوم

اگر به نرده‌ حفاظ بسیار زیبا در کنار قابلیت بازدارنده‌ بودن آن نیاز دارید، توصیه می‌کنیم که از این نوع نرده استفاده کنید. این حفاظ از گل لیلیوم برگرفته شده است و رنگ‌آمیزی آن نیز بسیار زیبا است. از ویژگی‌های این نوع حفاظ می‌توان به گسترده شدن میله‌های آن از بخش پایینی میله به سمت اطراف اشاره کرد که این موضوع سبب افزایش امنیت خواهد شد. گفتنی است که این نوع حفاظ در کنار حفاظ شاخ گوزنی ازجمله بهترین محصولات بازدارنده و محفاظتی آپارتمان‌ها و منازل محسوب می‌شود.

·       نرده‌ حفاظ بوته‌ای

این نوع حفاظ نیز ازجمله حفاظ‌های بوته‌ای به شمار می‌رود و کاملاً ضدصعود است. از این نوع نرده حفاظ روی دیوارها استفاده می‌شود که پس از نصب اجازه ورود به افراد غیر را نخواهد داد. از ویژگی‌های این نوع حفاظ نصب کاملاً آسان و بدون دردسر است. ضمناً حفاظ بوته‌ای در ارتفاع‌های مختلف وجود دارد که از آن بنا به نیاز در موقعیت‌های گوناگون استفاده می‌شود.

دلایل کلی استفاده از نرده‌ی حفاظ

طبیعتاً با توجه به رقم بالای بیکاری در جامعه و افزایش سرقت و آسیب رسیدن به آپارتمان‌ها و منازل، استفاده از بهترین نرده‌ حفاظ باید از جمله اقداماتی باشد که می‌بایست برای موقعیت‌های مختلف در نظر گرفته شود. با این شرایط به طور کلی بکارگیری از نرده حفاظ به دلایل زیر انجام خواهد شد.

- کاهش امکان سرقت.

- خیال راحت برای ترک آپارتمان و منزل برای طولانی مدت.

- افزایش زیبایی منازل با در نظر گرفتن یک نرده‌ حفاظ شکیل.

- افزایش دیوارها به‌خصوص برای دیوارهای کوتاه.

- حفظ حریم خصوصی.

توجه داشته باشید که اگر قصد استفاده از نرده حفاظ را دارید، توصیه می‌کنیم که از مدل‌های جدید این‌گونه محصولات استفاده کنید؛ چرا که ممکن است در مدل‌های قدیمی ضعف‌هایی برای محافظت از موقعیت‌های مختلف مانند منازل و آپارتمان‌ها وجود داشته باشد. ضمناً در این خصوص استفاده از شرکت‌های معتبر می‌تواند بهترین انتخاب باشد که ما در ادامه به یک شرکت مناسب به جهت خرید انواع نرده‌ حفاظ اشاره خواهیم کرد.

خرید انواع نرده‌ حفاظ از آهن سازه

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، اگر نیاز به یک نرده‌ حفاظ مناسب و باکیفیت دارید، کافی است که به سراغ شرکت آهن سازه بروید. این تیم تخصصی سال‌هاست که در این زمینه به ارائه خدمات مشغول است و می‌تواند بهترین گزینه‌ها را برای در نظر گرفتن نرده حفاظ برای موقعیت دلخواه‌تان به شما عزیزان پیشنهاد دهد.

از مزایای استفاده از شرکت آهن سازه می‌توان به قیمت‌های جذاب و متنوع نرده‌ حفاظ اشاره کرد. همچنین نصب نرده‌ها به دست متخصصان این تیم تخصصی انجام می‌گیرد تا از محصول خریداری شده به بهترین نحو ممکن استفاده کرده باشید. حال برای هرگونه ارتباط با تیم تخصصی آهن سازه کافی است که به سایت این مجموعه به نشانی https://ahansaze.com مراجعه نمایید. 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.